تعمیر گیربکس خودروهای چینی

تماس با کارشناس

تعمیر گیربکس خودروهای چینی یکی از خدمات تخصصی است که در مجموعه فیکس تکنیک با بهترین کیفیت و با استفاده از نیرو های متخصص انجام می شود.با توجه به وجود سیستم های پیشرفته در سیستم گیربکس اتوماتیک و همچنین اهمیت گیربکس در کارایی صحیح ماشین،انتخاب تعمیرگاه معتبر و کار آزموده یکی از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از اقدام به تعمیر گیربکس ماشین خود انجام دهید.

تعمیر گیربکس خودروهای چینی در تهران

اطلاعات کلی در مورد صنعت خودرو سازی چین

صنعت خودروسازی در چین از سال ۲۰۰۸ بزرگ‌ترین صنعت جهان بر پایه شمار خودروی تولیدشده بوده‌است.از سال ۲۰۰۹ تولید سالانهٔ خودرو در چین از میزان تولید خودرو در اتحادیهٔ اروپا، یا از مجموع تولید ایالات متحده آمریکا و ژاپن پیشی گرفت.

چهار شرکت اصلی تولیدکنندهٔ خودروی چین که بنابر رسم با نام «چهار بزرگ» شناخته می‌شوند، سایک موتور، دانگ‌فنگ، فاو و چانگان هستند. دیگر خودروسازان چینی شامل جیلی، گروه خودروسازی پکن، برلیانس اتومتیو، گروه خودروسازی گوانگ‌ژو، گریت وال، بی‌وای‌دی، چری و جیان‌گوای جی‌ای‌سی می‌شوند. علاوه بر این چندین تولیدکنندهٔ چندملیتی نیز با تولیدکنندگان بومی چین مشارکت می‌کنند.

در حالی که بیشتر خودروهای تولید شده در چین در بازار داخلی این کشور به فروش می‌رسند، اما صادرات این کشور در سال ۲۰۱۱ به ۸۱۴٬۳۰۰ دستگاه رسید.

تعمیر گیربکس خودروهای چینی
تعمیر گیربکس خودروهای چینی

اصالت صنعت خودروسازی چین به‌طور عمده به شوروی بازمی‌گردد (کارخانه‌ها و طراحی‌های ثبت‌شدهٔ خودروها در دههٔ ۱۹۵۰ با کمک اتحاد جماهیر شوروی بنیانگذاری شدند) و در ۳۰ سال نخست تشکیل جمهوری، دارای ظرفیت کمی بود که از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دستگاه در سال تجاوز نمی‌کرد. از اوایل دههٔ ۱۹۹۰ این صنعت به‌سرعت توسعه یافت. نخست تولید سالانهٔ خودرو در چین در سال ۱۹۹۲ از مرز یک میلیون دستگاه گذشت. تا سال ۲۰۰۰ کشور چین بیش از دو میلیون خودرو در سال تولید می‌کرد. پس از ورود چین به سازمان تجارت جهانی در سال ۲۰۰۱، توسعهٔ بازار خودرو شتاب بیشتری گرفت.

تعمیر گیربکس خودروهای چینی
تعمیر گیربکس خودروهای چینی

میان سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ بازار ملی خودروی چین به‌طور میانگین به میزان ۲۱ درصد، یا به عبارت دیگر معادل یک میلیون دستگاه در هر سال رشد کرد.در سال ۲۰۰۹ کشور چین در مجموع ۱۳٫۷۹ میلیون دستگاه خودرو تولید کرد که ۸ میلیون از آن‌ها خودروی سواری بوده و ۳٫۴۱ میلیون آن‌ها وسایل نقلیه تجاری بودند؛ صنعت خودروسازی چین با این حجم تولید از ایالات متحده آمریکا پیشی گرفت و به بزرگترین تولیدکنندهٔ خودرو در جهان بر پایهٔ حجم تولید بدل شد.

تعمیر گیربکس خودرو های چینی
تعمیر گیربکس خودرو های چینی

در سال ۲۰۱۰ هم فروش و هم تولید خودروی این کشور به ۱۸ میلیون دستگاه رسید که ۱۳٫۷۶ دستگاه از آن‌ها خودروی سواری بودند؛ این شمار، چه در زمینهٔ تولید و چه در زمینهٔ فروش بیشترین رقم ثبت شده توسط یک کشور در تاریخ صنعت خودروسازی بود.در سال ۲۰۱۴ مجموع تولید خودرو در چین به رقم ۲۳٫۷۲ میلیون دستگاه رسید که معادل ۲۶٪ از کل حجم تولید خودرو در جهان بود.

شمار خودروها، اتوبوس‌ها، ون‌ها و کامیون‌های پلاک‌شده‌ای که در سطح جاده‌های چین تردد می‌کردند در سال ۲۰۰۹ به ۶۲ میلیون دستگاه رسید.شرکت مشاورهٔ مک‌کینزی و شرکا تخمین می‌زند که بازار خودروی چین بین سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۳۰ به میزان ده برابر رشد خواهد کرد.شمار خودروهای ثبت‌شده در چین در مارس ۲۰۱۷ به رقم ۳۰۰٫۳ میلیون دستگاه رسید.

تعمیر گیربکس خودروهای چینی
تعمیر گیربکس خودروهای چینی

هزینه تعمیر گیربکس خودروهای چینی

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای گیربکس خودرو لندکروز شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس خودروهای چینی ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.

تعمیر گیربکس خودروهای چینی در تهران

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای گیربکس خودروهای چینی شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس خودروهای چینی ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.

تعمیر گیربکس خودروهای چینی
تعمیر گیربکس خودروهای چینی

علائم خرابی گیربکس خودروهای چینی

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس خودروهای چینی سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.در ادامه چند نمونه از علائم خرابی گیربکس خودروهای چینی را معرفی می کنیم.

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس
تعمیر گیربکس خودروهای چینی
تعمیر گیربکس خودروهای چینی

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه

  • Annie گفت:

    Bу Allison Lampert

    MONTREAL, Јuly 14 (Reuters) – Canada is expected tо аnnounce government support fоr Prat & Whitney to brіng
    a hybrid engine to fіrst flight, ɑs thе country eyes а broader role
    іn developing new technologies t᧐ lower emissions fгom aviation, two people wіth knowledge ⲟf the matter
    tоld Reuters.

    Thhe unspecified “co-investment” t᧐ward a demonstration flight ߋf the
    hybrid engine for regional turboprops іs part of a ԝider announcement foг aerospace expected on Thursdаy,
    tһey said.

    It woulⅾ bee Canada’s lateѕt support for the local branch оf the U.S.
    engine maker, a division of Raytheon Technologies Corp .

    Pratt & Whitney, ѡhich dominates the turboprop market,
    һas been woгking toward a flight demonstration օf ɑn integrated hybrid engine.
    Testing іs t᧐ Ƅe performed ߋn a Dе Havilland Canada Dash-8
    100 turboprop.

    Pratt, Ɗe Havilland Aircraft ⲟf Canada Ltd, and a spokesman for Innovation Minister François-Philippe Champagne
    declined ϲomment. Sources declined tօ bе identified as the informatfion іs noot public.

    Justin Trudeau’ѕ Liberal government in Αpril outlined
    C$1.75 bilⅼion ($1.41 Ƅillion) for aerospace, wһile boosting itѕ Net Ƶero Accelerator initiative, ᴡhich helps ⅼarge emitters reduce tһeir carbon footprint,
    tο C$8 billion. (Reporting Ᏼy Allison Lampert іn Montreal.
    Additional reporting Ƅy Julie Gordon and іn Ottawa Editing by Denny Thomas
    and David Gregorio)

    Feel free tto surf tο myy website: turboslot

  • Samara گفت:

    id=”firstHeading” class=”firstHeading mw-first-heading”>Search гesults

    Help

    English

    Tools

    Tools
    move t᧐ sidebar hixe

    Actions

    General

    Feel free tߋ surf to mmy pagе sesbet