تعمیرگاه ام جی 550

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه ام جی 550 در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو ام جی 550 خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه ام جی 550 در تهران

نگاهی کلی به خودرو ام جی Mg

MG Cars یا ام جی کارز (مخفف موریس گاراژ یا morris garage) نام یک شرکت سازنده خودروهای اسپرت بریتانیایی است که در سال ۱۹۲۴ تأسیس شده‌است. این شرکت بیشتر به خاطر خودروهای اسپرت کروک دوسرنشینه‌اش مشهور است، اما علاوه بر آنها خودروهایی در قالب سدان و کوپه نیز تولید کرده‌است.

اوایل دهه ۱۹۲۰ و در شهر آکسفورد بود که کمپانی MG توسط سسیل کیمبر (Cecil Kimber)، یکی از کارکنان گاراژ موریس تأسیس شد تا بعدها مبدل به نماد خودروهای اسپرت بریتانیایی شود کمپانی نام برده طی این سال‌ها دائماً دست به دست چرخید، به طوی که از ۱۹۳۵ به Morris Motors فروخته شد و چند سال بعدف زیر نظر British Motors رفت.

سپس در ۱۹۸۲ شرکت Austin Rover مدیریت آن را به عهده گرفت و در ۱۹۹۴ به تملک ب ام و درآمد و نهایتاً در سال ۲۰۰۵ در ایستگاه دو کمپانی چینی به نام SAIC و Nanjing ایستاد.هم‌اکنون شش محصول MG در ایران تحت مدل‌های ۶ و ۳۵۰ و ۳۶۰ و ۳۶۰ توربو و شوالیه ۵۵۰و ۳ و GS و ۶ GTو ۳۶۰و rx۵)rx۵ به تعداد خیلی کم) وجود دارد.

هرچند که مالکیت سرمایه‌گذاری با ساخت چین بوده ولی همچنان این برند به لطف دفتر مرکزی و طراحی که در بیرمنگام انگلیس مستقر است همچنان یک برند انگلیسی میباشد و در زمینه قطعات، کلیه محصولات ام جی تحت نظر بازرسان کمپانی ام جی انگلیس، تولید می‌شود. ام جی همچنین تحت نام رووی (Roewe) و رووی تحت نام ام جی به بعضی بازار ها مانند ایران عرضه میشود، به عنوان مثال ام جی ۳۶۰ که در اصل رووی ۳۶۰ نام دارد و به بازار ایران عرضه شده است.

تعمیرگاه ام جی 550 در تهران
تعمیرگاه ام جی 550 در تهران

MG محصولات خود را در ۴۰ بازار جهان به فروش می‌رساند و در سال ۲۰۱۲ در مجموع ۸۰٫۰۰۰ خودرو فروخته‌است.در سال ۲۰۱۴ افزایش فروش جهانی MG از طریق کارخانه تولید خودرو تایلند با ظرفیت تولید حدود ۵۰٬۰۰۰ خودرو در سال و توانمندسازی این کارخانه به منظور توسعه بازار در جنوب شرق آسیا، امکان‌پذیر گردد.

در شبه جزیره انگلستان نیز تولید و فروش خودروهای MG با روند رو به رشد به عنوان یک برند با اصالت در سال ۲۰۱۴ (در سالگرد نودمین سال تأسیس) ادامه خواهد داشت.

در چند ماه اخیر، شرکت خودروسازی MG انگلستان به علت آغاز تولید مدل MG3 به رکورد جدیدی در فروش دسته یافته‌است.

شرکت خودروسازی MG انگلستان با آغاز تولید مدل MG3 افزایش رشد تولید و فروش ۲۵۷ درصدی در نوامبر ۲۰۱۳ نسبت به نوامبر ۲۰۱۲ را درحالی تجربه کرد که انجمن تولید و تجارت خودرویی کشور انگلستان(SMMT) این برند تاریخی را به عنوان دومین بهبود دهنده فروش در انگلستان نسبت به عملکردش در سال گذشته معرفی کرد.

این در حالی بود که ماه دسامبر ۲۰۱۳ با افزایش فروش نزدیک به ۳۰٪ نسبت به سال گذشته در این ماه‌ها بهترین دسامبر در تاریخ شرکت خودروسازی MG رقم خورد.

تعمیرگاه ام جی 550 در تهران
تعمیرگاه ام جی 550 در تهران

تعمیرگاه ام جی 550 در تهران

اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه ام جی 550 در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای ام جی 550 ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیر موتور ام جی 550

موتور ام جی 550 میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور ام جی 550 بهتر است ابتدا تعمیرگاه ام جی 550 با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه ام جی 550
تعمیرگاه ام جی 550

خدمات برق و الکترونیک خودرو ام جی 550

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو ام جی 550 با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

هزینه تعمیر ام جی 550

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای ام جی 550 شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر ام جی 550 ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه ام جی 550 در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه ام جی 550
تعمیرگاه ام جی 550

تعمیر گیربکس ام جی 550

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس ام جی 550 سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه ام جی 550 در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

هزینه تعمیر جلو بندی و سیستم تعلیق خودرو ام جی 550

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی ام جی 550 از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

تعمیرگاه ام جی 550
تعمیرگاه ام جی 550

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه