تعمیرگاه ام جی 6

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه ام جی 6 در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو ام جی 6 خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه ام جی 6 در تهران

نگاهی کلی به خودرو ام جی 6

ام‌جی ۶ (MG ۶) خودرویی است که در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی MG رونمایی شد. این خودرو توسط مهندسان انگلیسی طراحی و مهندسی شده و در کشور چین توسط شرکت سایک موتور تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده‌است.

این خودرو در دو تیپ متفاوت (GT و Magnette) روانه بازار شده و از تفاوت‌های آشکار این دو مدل می‌توان به قسمت انتهایی خودرو اشاره کرد که تیپ GT دارای شیشه یکپارچه با درِ صندوق (در اصطلاح هاچ بک) و تیپ Magnette دارای درِ صندوق عادی می‌باشد.

تمامی مدل‌های این خودرو دارای موتور توربو شارژ بوده و دارای حداکثر قدرت ۱۶۰ اسب بخار می‌باشد و این موتور می‌تواند خودرو را حداکثر ظرف مدت زمان ۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

در سال ۲۰۱۵ میلادی فیس لیفت این خودرو به بازار عرضه شد که دارای امکانات بسیار بیشتر از مدت قبلی است که می‌توان از این امکانات به ترمز دستی الکترونیکی و چراغ‌های زنون و … اشاره نمود.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده‌است. در حال حاضر در ایران این خودرو بین قیمت ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان با مدل ۲۰۱۶ میلادی قابل دسترس است.

البته در خصوص لوازم یدکی ام جی 6 لازم نیست نگران باشید، با مراجعه به خیابان چراغ برق تهران می‌توان قطعات خودروهای خارجی را که از کشورهای مختلف وارد می‌شوند، خریداری کرد که در این میان، لوازم یدکی ام جی نیز در این خیابان موجود است و برخی از فروشگاه‌ها بصورت اینترنتی نیز لوازم یدکی ام جی را به فروش می‌رسانند.

تعمیرگاه ام جی 6 در تهران
تعمیرگاه ام جی 6 در تهران

نقاط قوت ام جی 6

  • فرمان‌پذیری
  • فضای کابین
  • شتاب و عملکرد
  • پلتفرم مشترک با ام‌جی 550
  • امکاناتی بیشتر از مدل 2014

نقاط ضعف ام جی 6

  • بازار ضعیف‌
  • حساسیت پیشرانه به بنزین کم‌کیفیت
  • آپشن های کم
  • طراحی نه چندان زیبا

رقبای خودرو ام جی 6 در بازار ایران

از رقبای ام جی 6 در بازار ایران میتوان به ام جی 550 و جک جی فایو و هیوندا النترا و کیا سراتو میتوان اشاره کرد.

تعمیرگاه ام جی 6 در تهران
تعمیرگاه ام جی 6 در تهران

تعمیرگاه ام جی 6 در تهران

اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه ام جی 6 در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای ام جی 6 ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیر موتور ام جی 6

موتور ام جی 6 میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور ام جی 6 بهتر است ابتدا تعمیرگاه ام جی 6 با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه ام جی 6
تعمیرگاه ام جی 6

تعمیر گیربکس ام جی 6

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس ام جی 6 سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه ام جی 6 در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

هزینه تعمیر جلو بندی و سیستم تعلیق خودرو ام جی 6

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی ام جی 6 از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

تعمیرگاه ام جی 6
تعمیرگاه ام جی 6

خدمات برق و الکترونیک خودرو ام جی 6

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو ام جی 6 با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

هزینه تعمیر ام جی 6

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای ام جی 6 شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر ام جی 6 ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه ام جی 6 در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه ام جی 6
تعمیرگاه ام جی 6

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه