تعمیرگاه تویوتا

تماس با کارشناس

اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه تویوتا در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای تویوتا ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیرگاه تویوتا در تهران

نگاهی کلی به خودرو تویوتا

تویوتا،شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است،که دفتر مرکزی آن، در شهر تویوتا،آیچی قرار دارد.شمار کارکنان شرکت تویوتا در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۳۳ هزار نفر اعلام شد و در سال ۲۰۱۱ پس از جنرال موتورز و گروه فولکس‌واگن،به‌عنوان سومین شرکت خودروسازی جهان از نظر میزان فروش شناخته شد.

شرکت تویوتا در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۲ تولید ۲۰۰ میلیونمین خودروی خود را،اعلام نمود!این شرکت،در حال حاضر (۲۰۱۳) در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان،در رتبه سیزدهم قرار دارد.شرکت تویوتا مالک برندهای دینا،دایهاتسو،سایون،لکسوس و هینو موتورز می‌باشد.سهام این کمپانی در بازار بورس نیویورک،بورس لندن و بورس توکیو معامله می‌شود.

تعمیرگاه تویوتا در تهران
تعمیرگاه تویوتا

در مجموع،تویوتا یک خودروی پیکاپ سبک و با امکانات فراوان است که برای افرادی که به دنبال یک خودروی پیکاپ با کیفیت و مشخصات بالا هستند،گزینه مناسبی خواهد بود.

شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری فروش محصولات تویوتا را در ایران،برعهده دارد.شرکت ایرتویا در سال ۱۳۵۲ توسط اصغر حدادزاده با هدف واردات فناوری و تکنولوژی به ایران،با اخذ نمایندگی مجاز و انحصاری تویوتا در ایران،در خیابان عباس‌آباد تهران تأسیس گردید.پس از ورود ۴ دستگاه خودروی تویوتا سیلیکا در سال ۱۳۵۳ به عنوان نمونه،عملاً واردات خودروی تویوتا به ایران آغاز گردید.

سپس فعالیت‌های بازرگانی لیفتراک و مونتاژ کامیون‌های تویوتا و نیز راه‌اندازی شبکه فروش خودرو،قطعات یدکی و خدمات پس از فروش،شکل گرفت.در خلال سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۵۸ سالانه حدود ۴۰٫۰۰۰ دستگاه خودروی تویوتا به ایران وارد شد.

در طی سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۹ با محدودیت واردات خودروهای خارجی به کشور،فعالیت‌های شرکت ایرتویا تنها به تأمین قطعات یدکی خودروهای موجودمحدود شد.طی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴ با آزاد شدن واردات خودرو،بار دیگر واردات خودروهای تویوتا آغاز شد.با صدور مجوز صنفی برای امکان واردات مجدد خودرو در سال ۱۳۸۳، بار دیگر واردات صنعتی خودروی تویوتا آغاز شد،که همچنان نیز ادامه دارد.

تعمیر موتور تویوتا

موتور تویوتا میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور تویوتا بهتر است ابتدا تعمیرگاه تویوتا با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه تویوتا در تهران
تعمیرگاه تویوتا در تهران

تعمیر گیربکس تویوتا

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس تویوتا سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه تویوتا در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

تعمیرگاه تویوتا
تعمیرگاه تویوتا در تهران

تعمیر جلو بندی و سیستم تعلیق تویوتا

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی تویوتا از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

خدمات برق خودرو و الکترونیکی تویوتا

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو تویوتا با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

تعمیرگاه تویوتا در تهران
تعمیرگاه تویوتا در تهران

تعمیرگاه تویوتا در تهران

پس اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه تویوتا در فیکس تکنیک هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای تویوتا ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

هزینه تعمیر تویوتا

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای تویوتا شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر تویوتا ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه تویوتا در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه تویوتا هایلوکس در کرج
تعمیرگاه تویوتا در تهران

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه