تعمیر گیربکس هیوندای توسان

تماس با کارشناس

تعمیر گیربکس هیوندای توسان خود را به ما بسپارید. تیم تخصصی فیکس تکنیک در کنار شماست تا بدون دغدغه بتوانید گیربکس ماشین خود را تعمیر نمایید. ما در فیکس تکنیک با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با حضور نیرو های ماهر و کارآزموده در تلاشیم تا بتوانیم خدماتی در خور جایگاه والای مشتریان خود ارائه نماییم. پس هر زمان که نیاز به تعمیر گیربکس هیوندای توسان خود داشتید با ما تماس بگیرید.

تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران

اطلاعات کلی درباره هیوندای توسان

هیوندای توسان یک خودروی کراس اوور کوچک است که توسط شرکت هیوندای موتور ساخته شده است. این خودرو برای اولین بار در سال 2004 معرفی شد و در حال حاضر در نسل چهارم قرار دارد. توسان دارای طراحی جذاب و خطوط دایره‌ای است که ظاهری شیک و مدرن به آن می‌بخشد.

این خودرو با موتور‌های بنزینی و دیزلی با قدرت‌های مختلف و با گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. توسان همچنین دارای سیستم‌های ایمنی و رانندگی پیشرفته‌ای است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌های ABS، ESP، TCS و HAC اشاره کرد. همچنین، این خودرو دارای فضای داخلی بزرگ و راحت است که به راحتی جای خانواده‌های بزرگ را فراهم می‌کند.

تعمیر گیربکس هیوندای توسان
تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران

مشخصات فنی هیوندای توسان

نام خودروهیوندای توسان
کلاس بدنهشاسی بلند
سال تولید2004 / 2023
کشور سازندهکره جنوبی
سیستم تنفستنفس طبیعی
سیستم انتقال نیرودو دیفرانسیل
نوع جعبه دنده6 دنده خودکار تیپ ترونیک
حجم موتور2 لیتر
تعداد سیلندر4 سیلندر
حداکثر توان155 اسب‌بخار
حداکثر سرعت180 کیلومتر در ساعت

نقاط قوت هیوندای توسان

  • ظاهر زیبا و جذاب
  • فضای جادار کابین
  • امکانات رفاهی مناسب
  • مصرف سوخت مناسب
  • فراوانی قطعات یدکی
  • بازار خرید و فروش بسیار مناسب
تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران
تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران

نقاط ضعف هیوندای توسان

  • شتاب اولیه کم
  • متریال داخلی نسبتا معمولی
  • وجود مشکلاتی در سیستم گیربکس

رقبای هیوندای توسان در بازار

از رقبای هیوندای توسان در بازار میتوان به کیا اسپرتیج، نیسان روگ، تویوتا رافور و رنو کولیوس اشاره کرد.

علائم خرابی گیربکس هیوندای توسان

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد، پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس هیوندای توسان سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود. در ادامه چند نمونه از علائم خرابی گیربکس هیوندای توسان را معرفی می کنیم.

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس
تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران
تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران

دلایل خراب شدن گیربکس هیوندای توسان

خرابی در سیستم های الکتریکی و الکترونیکی

با توجه به اینکه گیربکس های اتوماتیک ( AT ) از سیستم های الکترونیکی پیشرفته برای هماهنگی قطعات مختلف استفاده می کند، هر گونه نقص در این سیستم ها میتواند موجود ایجاد مشکل در گیربکس هیوندای توسان شما شود.

عدم توجه به سرویس های دوره ای

سرویس دوره ای مرتب خودرو باعث جلوگیری از ایجاد مشکلات اساسی در سیستم انتقال قدرت خودرو شما خواهد شد. با توجه به وجود دمای زیاد در گیربکس ماشین، عدم وجود روغن با کیفیت و به اندازه می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در سیستم شود. پس سعی کنید سرویس خودرو خود را در مراکز معتبر و به صورت مرتب انجام دهید.

استفاده ناصحیح و تعویض حالت دنده نابجا

یکی از دلایل مهم خرابی گیربکس های اتوماتیک تعویض استفاده از ناصحیح از حالت های دنده است. برای مثال رانندگی کردن در حالت خلاص، استفاده از حالت پارک قبل از توقف کامل خودرو، استفاده از حالت drive در زمان گاز دادن و همچنین تعویض حالت دنده در زمان حرکت میتواند مشکلات زیادی را برای گیربکس خودرو شما ایجاد کند.

استفاده از لوازم یدکی غیر اصلی

بازار لوازم یدکی در ایران با توجه به تحریم های موجود و حضور واسطه های زیاد در آن، با حجم زیادی از قطعات غیر اصلی و بی کیفیت روبرو است که استفاده از این قطعات می تواند صدمات جبران ناپذیری به خودرو شما وارد کند. پس سعی کنید خدمات خودرویی خود را به مراکز معتبر بسپارید.

تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران
تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران

تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران

مجموعه تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با تجربه ای طولانی مدت در تعمیر خوردرو های لوکس خارجی و بهره گیری از نیرو های متخصص و همچنین استفاده از لوازم جانبی اصلی در کنار شماست تا بدون داشتن کوچکترین دغدغه ای مشکلات خودرویی شما را حل نماید. پس اگر نیاز به تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران دارید، کافی است با کارشناسان فیکس تکنیک تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود. تعمیرات هیوندای توسان تخصص ماست.🙂

هزینه تعمیر گیربکس هیوندای توسان

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای گیربکس خودرو توسان شما پیش آمده باشد، به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس هیوندای توسان ارائه کرد. همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو، میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.

تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران
تعمیر گیربکس هیوندای توسان در تهران

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران، با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی، توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه