تعمیرگاه چری تیگو

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه چری تیگو در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو چری تیگو خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه چری تیگو در تهران

نگاهی کلی به خودرو چری تیگو

شرکت چری (Chery) یک شرکت تحت کنترل حکومت کمونیستی چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز نمود. از نخستین محصولات این شرکت می‌توان به نمونه‌هایی مانند فنگ یون (Fengyun) اشاره کرد که با به‌کارگیری شاسی سیات (Seat) ساخته‌شده بود.

این شرکت که ساخت نمونه‌های فوق‌العاده ارزان قیمت را سرلوحه کار خود قرار داده بود، با صادرات نمونه‌های تولیدی به کشورهای فقیر و با اقتصاد مشابه چین مانند سوریه ، دایره فعالیت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ نخستین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه افتتاح نمود.

چری تیگو نوعی خودرو است که از سال ۲۰۰۵ (رونمایی در نمایشگاه خودروی شانگهای) توسط گروه چری عرضه می‌شود. نسخهٔ اولیهٔ این خودرو چری تیگو ۳ بود که در اصل تیگو نام داشت، اما با رونمایی از نسخهٔ فیس‌لیفت آن در سال ۲۰۱۰ نام آن به تیگو ۳ تغییر یافت. در نوامبر سال ۲۰۱۳ خودروی چری تیگو ۵ عرضه شد که از نظر ابعادی در مقایسه با تیگو ۳ بزرگ‌تر بود.

تعمیرگاه چری تیگو
تعمیرگاه چری تیگو

خودروهای خانوادهٔ چری تیگو 

چری تیگو ۳ یا در اصل چری تیگو خودرویی در کلاس کامپکت اس‌یووی و ساخت شرکت چینی چری اتومبیل است؛ که از سال ۲۰۰۵ در حال تولید است.این خودرو نخستین عضو خانوادهٔ چری تیگو است. این خودرو در سال ۲۰۱۰ فیس‌لیفت شد و در سال ۲۰۱۴ به چری تیگو ۳ تغییر نام داد. این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران با نام ام وی ام x33 مونتاژ و به مشتریان عرضه شد.

چری تیگو ۵ایکس یک خودروی کراس‌اوور است که توسط شرکت چینی چری اتومبیل با نام تجاری چری تیگو تولید شده‌است. این خودرو یک مدل برقی با نام تیگو ئی دارد و پلت‌فرم مشترکی با خودروی کوین شوجت عرضه شده در سال ۲۰۱۹ دارد.

چری تیگو ۷ یک کراس‌اوور کامپکت است که در سری محصولات تیگو توسط چری تولید می‌شود. در ایران این خودرو توسط مدیران خودرو از سال ۱۳۹۶ تولید و عرضه می‌شود.

چری تیگو ۸ یک خودروی کراس‌اوور اندازه متوسط ساخت شرکت چری و از خانوادهٔ چری تیگو می‌باشد که در چین طراحی و تولید شده‌است.این خودرو در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شد و از همان سال به بازار چین عرضه گردید. مدل ارتقا یافتهٔ این خودرو با نام چری تیگو ۸ پلاس در سال ۲۰۲۰ روانهٔ بازار چین شد. این مدل در برخی بازارها تیگو ۸ پرو نام دارد. چری در سال ۲۰۲۲ مدل ارتقا یافتهٔ دیگری از این خودرو را با نام تیگو ۸ پرو راهی بازار چین کرد.

چری تیگو ۹ یک کراس‌اوور اس‌یووی اندازه متوسط سه ردیفه از محصولات سری تیگو خودروساز چینی چری اتومبیل است که از سال ۲۰۲۳ تولید شده‌است.تیگو ۹ به عنوان پرچمدار سری تیگو در بالای خانواده تیگو ۸ قرار داشته و به عنوان یک مدل پنج نفره و یک مدل هفت نفره سه ردیفه موجود است.

تعمیرگاه چری تیگو
تعمیرگاه چری تیگو

تعمیرگاه چری تیگو در تهران

اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه چری تیگو در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای چری تیگو ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیر موتور چری تیگو

موتور چری تیگو میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور چری تیگو بهتر است ابتدا تعمیرگاه چری تیگو با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه چری تیگو
تعمیرگاه چری تیگو

تعمیر گیربکس چری تیگو

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس چری تیگو سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه چری تیگو در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

هزینه تعمیر جلو بندی و سیستم تعلیق خودرو چری تیگو

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی چری تیگو از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

تعمیرگاه چری تیگو
تعمیرگاه چری تیگو

خدمات برق و الکترونیک خودرو چری تیگو

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو چری تیگو با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

هزینه تعمیر چری تیگو

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای چری تیگو شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر چری تیگو ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه چری تیگو در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه چری تیگو
تعمیرگاه چری تیگو

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه