تعمیرگاه چری آریزو

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه چری آریزو در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو چری آریزو خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه چری آریزو در تهران

نگاهی کلی به خودرو چری آریزو

چری آریزو ۵ (انگلیسی: Chery Arrizo 5) یک خودروی کامپکت سدان است که توسط چری تولید شده‌است.این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن سال ۲۰۱۴ معرفی شد.

آریزو ۵ اسپرت نسخه ای از آریزو ۵ است که مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور است که یک گیربکس ۵ سرعته و یک کیت بدنه اسپرت که با مدل اصلی در بخشهای سپر عقب،دامنه‌های جانبی،آلیاژهای جدید آئودی،کالیبرهای ترمز و باله عقب و البته نمای داخلی است.قیمت این خودرو از ۷۶٬۹۰۰ یوآن تا ۹۷٬۹۰۰ یوآن می‌باشد.

این خودرو در سال ۱۳۹۶ در ایران معرفی شد که دارای موتور توربو شارژ و با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متر و زمان صفر تا صد ۹٫۵ ثانیه می‌باشد.در مدل اتوماتیک دارای گیربکس ۷ سرعته از نوع سی وی تی CVT است.

در سال ۲۰۱۹ فیس‌لیفتی از آریزو ۵ منتشر شد. در این فیس‌لیفت، ورودی هوای سپر جلوی این خودرو کاملاً تغییر یافته و شبیه تیگو ۸ شده‌اند. در نمای بغل، سایز رینگ‌ها بزرگتر شده‌است. و در عقب، یک روکش آلومینیومی در دور بخش مشکی رنگ کشیده شده‌است. اما در داخل خودرو، کابین به‌طور کلی تغییر یافته و بیشتر شبیه چری آریزو ۶ شده‌است. همچنین نام نسخهٔ فیس‌لیفت این خودرو در بازار چین به آریزو ئی‌ایکس تغییر یافته‌است. از لحاظ فنی، این خودرو هیچ تغییری نسبت به مدل قبل از فیس‌لیفت نداشته‌است.نام این خودرو در سال ۲۰۲۰ به همان نام سابق، چری آریزو ۵ بازگشت و آریزو ۶ نیز در سال ۲۰۲۱ به آریزو ۵ پلاس تغییر نام داد.

تعمیرگاه چری آریزو
تعمیرگاه چری آریزو

آپشن ها و تجهیزات چری آریزو

آریزو ۵ اسپرت نسخه ای از آریزو ۵ است که مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور است که یک گیربکس ۵ سرعته و یک کیت بدنه اسپرت که با مدل اصلی در بخشهای سپر عقب، دامنه‌های جانبی، آلیاژهای جدید آئودی، کالیبرهای ترمز و باله عقب و البته نمای داخلی است.

قیمت این خودرو از ۷۶٬۹۰۰ یوآن تا ۹۷٬۹۰۰ یوآن می‌باشد.این خودرو در سال ۱۳۹۶ در ایران معرفی شد که دارای موتور توربو شارژ با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متر و زمان صفر تا صد ۹٫۵ ثانیه می‌باشد. در مدل اتوماتیک دارای گیربکس ۷ سرعته از نوع سی وی تی CVT است. از دیگر امکانات مدل توربوی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم کمکی ترمز EBA
  • سیستم ضد لغزش TCS
  • سیستم پایداری الکترونیکی ESP
  • سیستم کمک در سربالایی HHC
  • سیستم نمایش میزان فشار باد لاستیک‌هاTPMS
  • سیستم رانندگی اقتصادی ECO
  • غربیلک فرمان و صندلی‌ها با روکش چرمی
  • سیستم کمکی پارک
  • ۶ عدد کیسه هوا
  • رینگ ۱۷ اینچی اسپرت آلومینیومی
  • دارای استارت دکمه ای Key less Start
تعمیرگاه چری آریزو
تعمیرگاه چری آریزو

تعمیرگاه چری آریزو در تهران

اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه چری آریزو در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای چری آریزو ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیر موتور چری آریزو

موتور چری آریزو میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور چری آریزو بهتر است ابتدا تعمیرگاه چری آریزو با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه چری آریزو
تعمیرگاه چری آریزو

تعمیر گیربکس چری آریزو

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس چری آریزو سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه چری آریزو در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

هزینه جلو بندی و سیستم تعلیق خودرو چری آریزو

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی چری آریزو از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

تعمیرگاه چری آریزو
تعمیرگاه چری آریزو

خدمات برق و الکترونیک خودرو چری آریزو

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو چری آریزو با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

هزینه تعمیر خودرو چری آریزو

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای چری آریزو شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر چری آریزو ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه چری آریزو در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه چری آریزو
تعمیرگاه چری آریزو

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه