تعمیرگاه رنو داستر

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه رنو داستر در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو رنو داستر خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه رنو داستر در تهران

معرفی کلی خودرو داستر

رنو داستر یا داچیا داستر، خودرویی است که از سال ۲۰۰۹ توسط شرکت داچیای رومانی و رنوی فرانسه و براساس پلتفرم B0 (پلتفرم لوگان و ساندرو) طراحی و تولید شده است. داچیا در کل به خودروهای اقتصادی و به‌صرفه برند رنو گفته می‌شود.

البته در بازارهایی که رنو مشهورتر از داچیاست، غالباً محصولات مدل داچیا را با همان برند رنو معرفی می‌کنند. رنو داستر با دو جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا ۴ دنده اتوماتیک و در دو مدل دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل تولید می‌شود. رنو داستر اما به دلیل شباهت‌های نه‌چندان جدی‌اش به رنو ساندرو و ساندرو استپ‌وی و همچنین قیمت عرضه بالا، مورد استقبال قرار نگرفت.

رنو داستر کشش و عملکرد فنی مناسب با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی که توان تولید ۱۳۵ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت این موتور در نمونه‌های موجود در ایران با یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می‌شود. نمونه‌های دو دیفرانسیل رنو داستر به راحتی قابلیت آفرود داشته و از تعلیق مناسبی برای مسیرهای ناهموار برخوردارند. ضمن اینکه رنو داستر در کنار ترمز‌های دیسکی جلو و عقب از سیستم‌های کمکی ABS ،EBD ،EBA و ESC نیز بهره می‌برد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم توجه به رنو داستر را طراحی نازیبای آن می‌دانند. این خودرو در نمای عقب از ناهماهنگی‌های جدی رنج می‌برد و در نمای روبرو طراحی ساده و به شدت نامتوازنی دارد. این معضل به داخل کابین نیز نفوذ کرده است. متریال به کار رفته در کابین از نوع پلاستیک خشک است که ذات اقتصادی سری داچیای رنو را فریاد می‌زند. نکته مهم اینکه رنو داستر،‌ ارزان‌ترین شاسی‌بلند کوچک دو دیفرانسیل جهان عنوان گرفته است که تمام کاستی‌های آن را همین نکته پوشش می‌دهد، اما متاسفانه خریداران ایرانی شاهد این قیمت مناسب نبودند.

تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی رنو داستر را باید مواردی چون ۲ کیسه هوا، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، چراغ روز، تنظیم برقی آینه‌های کناری، سنسور و دوربین دنده عقب، کروز کنترل، محدودکننده سرعت و سیستم صوتی با نمایش‌گر ۷ اینچی با قابلیت اتصال بلوتوث و USB بدانیم. در ضمن در نسخه دو دیفرانسیل رنو داستر سیستم کنترل پایداری و سامانه تنظیم انتقال قدرت نیز وجود دارد. امکاناتی که برای یک خودروی اقتصادی کاملا مناسب و کافی به نظر می‌رسد. البته به شرط اقتصادی بودن!

تعمیرگاه رنو داستر
تعمیرگاه رنو داستر

نقاط قوت رنو داستر

  • استهلاک کم
  • فضای مناسب صندوق و کابین
  • موتور و گیربکس نرم

نقاط ضعف رنو داستر

  • بازار دست دوم ضعیف
  • امکانات رفاهی کم
  • استفاده از متریال نامناسب در کابین
  • زیبا نبودن ماشین

رقبای رنو داستر در بازار ایران

از رقبای رنو داستر در بازار ایران میتوان به هیوندا توسان و کیا اسپورتیح و میتسوبیشی ASX اشاره کرد.

تعمیرگاه رنو داستر
تعمیرگاه رنو داستر

تعمیر موتور رنو داستر

موتور رنو داستر میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور رنو داستر بهتر است ابتدا تعمیرگاه رنو داستر با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه رنو داستر در تهران

پس اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه رنو داستر در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای رنو داستر ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیرگاه رنو داستر
تعمیرگاه رنو داستر

تعمیر گیربکس رنو داستر

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس رنو داستر سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه رنو داستر در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق رنو داستر

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی رنو داستر از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

تعمیرگاه رنو داستر
تعمیرگاه رنو داستر

خدمات برق خودرو و الکترونیکی رنو داستر

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو رنو داستر با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

هزینه تعمیر رنو داستر

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای رنو داستر شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر رنو داستر ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه رنو داستر در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه رنو داستر
تعمیرگاه رنو داستر

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه