تعمیرگاه نیسان جوک

تماس با کارشناس

اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه نیسان جوک در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست، مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد. ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای نیسان جوک ارائه می کنیم. تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

نگاهی کلی به خودرو نیسان جوک

نیسان جوک یک خودروی شهری کوچک و مناسب برای استفاده در شهرها است. با طراحی جذاب و شیک، این خودرو با موتورهای بنزینی و دیزلی در دسترس است و می توانید برای انتخاب موتوری که به نیاز شما بیشتر می خورد، از آن استفاده کنید. همچنین، نیسان جوک با قابلیت های پیشرفته ای مانند سیستم های ایمنی، صندلی های گرم و سرد، سیستم صوتی پیشرفته و سیستم های اطلاعات و سرگرمی مجهز شده است.

با این خودرو، شما می توانید رانندگی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنید. به علاوه، نیسان جوک به دلیل اندازه کوچک خود، به راحتی در محل های پارکینگ شهری قابل پارک شدن است. در کل، نیسان جوک یک خودروی مناسب برای شهرنشینان است که به دنبال یک خودروی کوچک، جذاب و با امکانات پیشرفته هستند.

تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

اطلاعات فنی خودرو نیسان جوک

نام خودرونیسان جوک
کلاس بدنهکراس اوور
سال تولید2011
کشور سازندهژاپن
سیستم تنفستوربوشارژ
سیستم انتقال نیرودو دیفرانسیل
نوع جعبه دندهCVT XTronic
حجم موتور4 لیتر
حداکثر توان190 اسب بخار
حداکثر سرعت200 کیلومتر برساعت
شتاب صفر تا صد8.4 ثانیه
مصرف ترکیبی6 الی 10.5 در هر 100 کیلومتر

تعمیرگاه نیسان جوک در تهران
تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

نقاط قوت نیسان جوک

  • چهره زیبا و متفاوت
  • ارزش بالای خرید نسبت به قیمت
  • بازار دست دوم بسیار خوب
  • کیفیت ساخت بالای خودروی ژاپنی
  • ایمنی بسیار مناسب
  • فرمان‌پذیری بسیار عالی

نقاط ضعف نیسان جوک

  • فضای کابین کوچک
  • ترمز عقب کاسه‌ای
  • سیستم تعلیق نسبتا خشک
  • عملکرد فنی نسبتا پایین در مدل‌های بدون توربو

تعمیر موتور نیسان جوک

موتور نیسان جوک میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور، یاتاقان زدن، ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود. برای تعمیر موتور نیسان جوک بهتر است ابتدا تعمیرگاه نیسان جوک با تجربه بالا را پیدا کنید. تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد. همچنین، توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه نیسان جوک در تهران
تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

تعمیر گیربکس نیسان جوک

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد، پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس نیسان جوک سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه نیسان جوک در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

تعمیر جلو بندی و سیستم تعلیق نیسان جوک

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی، بررسی دوره و تعمیر جلوبندی نیسان جوک از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید. دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلو بندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

خدمات برق خودرو و الکترونیکی نیسان جوک

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو نیسان جوک با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها، بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

تعمیرگاه نیسان جوک
تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

پس اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه نیسان جوک در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست، مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد. ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای نیسان جوک ارائه می کنیم. تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

هزینه تعمیر نیسان جوک

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای نیسان جوک شما پیش آمده باشد، به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر نیسان جوک ارائه کرد. همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو، میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد. مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه نیسان جوک در تهران در کنار شماست‌ 🙂

چرا فیکس تکنیک ؟

تعمیرگاه نیسان جوک در تهران
تعمیرگاه نیسان جوک در تهران

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران، با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی، توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه