تعمیرگاه نیسان قشقایی

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه نیسان قشقایی در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو نیسان قشقایی خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه نیسان قشقایی در تهران

نگاهی کلی به خودرو نیسان قشقایی

گروه نیسان (انگلیسی:Nissan Group) شرکت خوشه‌ای ژاپنی است،که در حوزه‌های خودروسازی،صنایع سنگین،صنایع شیمیایی،ساخت تجهیزات نیروگاهی،سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی،تولید تجهیزات الکترونیکی،ارائه خدمات مالی و بیمه،همچنین ساخت‌وساز املاک و مستغلات فعالیت می‌نماید.گروه نیسان در سال ۱۹۲۸ توسط کارآفرین ژاپنی؛یوشیسوکه آیکاوا تأسیس شد.

دفتر مرکزی این شرکت در چیودا،توکیو،ژاپن قرار دارد.از شرکت‌های زیرمجموعه گروه نیسان می‌توان به:نیسان، هیتاچی،نیپون اویل،نیسان کمیکال،هیتاچی کنکی،هیتاچی زوسن،هیتاچی مکسل،یودی تراکس،نیسمو،داتسون،اینفینیتی و جی‌اکس هولدینگز اشاره کرد.

نیسان قشقایی نخستین بار در نمایشگاه خودرو پاریس در سال ۲۰۰۶ در معرض عموم به نمایش درآمد.این خودرو نخستین محصول شرکت نیسان است.

تعمیرگاه نیسان قشقایی
تعمیرگاه نیسان قشقایی

اطلاعات فنی خودرو نیسان قشقایی

نام خودرنیسان قشقایی
کلاس بدنهکراس اوور
سال تولید2007
کشور سازندهژاپن
سیستم تنفستنفس طبیعی
سیستم انتقال نیرودو دیفرانسیل
نوع جعبه دنده6 دنده خودکار تیپ ترونیک
حجم موتور2000 سی سی
حداکثر توان140 اسب بخار

نقاط قوت نیسان قشقایی

  • کیفیت قطعات بالا
  • توانایی آفرود
  • امنیت مناسب
  • طراحی زیبا

نقاط ضعف نیسان قشقایی

  • صندلی های ردیف عقب
  • کم بود امکانات در تیپ SE

تعمیر موتور نیسان قشقایی

موتور نیسان قشقایی میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور نیسان قشقایی بهتر است ابتدا تعمیرگاه نیسان قشقایی با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

عدم توجه به سرویس های دوره ای

سرویس دوره ای مرتب خودرو باعث جلوگیری از ایجاد مشکلات اساسی در سیستم انتقال قدرت خودرو شما خواهد شد.با توجه به وجود دمای زیاد در گیربکس ماشین،عدم وجود روغن با کیفیت و به اندازه می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در سیستم شود.پس سعی کنید سرویس خودرو خود را در مراکز معتبر و به صورت مرتب انجام دهید.

استفاده از لوازم یدکی غیر اصلی

بازار لوازم یدکی در ایران با توجه به تحریم های موجود و حضور واسطه های زیاد در آن،با حجم زیادی از قطعات غیر اصلی و بی کیفیت روبرو است که استفاده از این قطعات می تواند صدمات جبران ناپذیری به خودرو شما وارد کند.پس سعی کنید خدمات خودرویی خود را به مراکز معتبر بسپارید.

تعمیرگاه نیسان قشقایی
تعمیرگاه نیسان قشقایی

تعمیر گیربکس نیسان قشقایی

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس نیسان قشقایی سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه نیسان قشقایی در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

تعمیر جلو بندی و سیستم تعلیق نیسان قشقایی

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی نیسان قشقایی از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

خدمات برق خودرو و الکترونیکی نیسان قشقایی

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو نیسان قشقایی با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

تعمیرگاه نیسان قشقایی
تعمیرگاه نیسان قشقایی

تعمیرگاه نیسان قشقایی در تهران

پس اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه نیسان قشقایی در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای نیسان قشقایی ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

هزینه تعمیر نیسان قشقایی

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای نیسان قشقایی شما پیش آمده باشد، به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر نیسان قشقایی ارائه کرد. همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو، میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد. مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه نیسان قشقایی در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه نیسان قشقایی
تعمیرگاه نیسان قشقایی

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه