تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو میتسوبیشی لنسر خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر در تهران

نگاهی کلی به خودرو میتسوبیشی لنسر

میتسوبیشی لنسر (به انگلیسی: Mitsubishi Lancer) خودرویی است که توسط خودروساز ژاپنی میتسوبیشی موتورز از سال ۱۹۷۳ تولید می‌شود.

این خودرو در زمان‌های مختلف و در کشورهای مختلف با نام‌های کلت لنسر، دوج کلت، پلیموث کلت، کرایسلر والیانت لنسر، کرایسلر لنسر، ایگل سامیت، هیندوستان لنسر، سوئیست لیونسل و میتسوبیشی میراژ به بازار عرضه شده‌است و از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ به عنوان میتسوبیشی گالانت فورتیس در ژاپن فروخته می‌شود. همچنین این خودرو در تایوان با نام میتسوبیشی لنسر فورتیس و با فیس متفاوت از گالانت فورتیس به فروش می‌رسید. در ژاپن، این خودرو در یک زنجیره خرده فروشی خاص به نام Car Plaza فروخته می‌شد.

از زمان معرفی این خودرو در سال ۱۹۷۳ تا سال ۲۰۰۸، بیش از شش میلیون دستگاه لنسر در سرتاسر جهان به فروش رسید.لنسر در سرتاسر جهان در نه نسل عرضه شد و نسل دهم آن نیز فقط در تایوان و چین عرضه شد.

میتسوبیشی اوت ۲۰۱۷ به تولید لنسر در سراسر جهان به استثنای تایوان و چین پایان داد.دفتر چینی پینینفارینا یک فیس‌لیفت اساسی برای این خودرو طراحی کرد.

نسخه دیگر آن یعنی میتسوبیشی لنسر اوولوشن (Mitsubishi Lancer Evolution) خودرویی است که از سال ۱۹۹۲ تا سال ٢٠١٦ تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده است. در تمامی مدلهای تولید شده تا به حال از موتور ۲ لیتری دو میل سوپاپ همراه با توربو شارژر استفاده شده است. میتسوبیشی تاکنون ده نسل از این خودرو را روانهٔ بازار کرده است.

تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر
تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر

آپشن ها و تجهیزات میتسوبیشی لنسر

یکی از نکات مثبت میتسوبیشی لنسر سیستم صوتی حرفه‌ای آن است، این خودرو در مجموع ۹ اسپیکر صوتی در درب‌های جلو، تاقچه عقب و صندوق عقب دارد. از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به مجهز به پدال تعویض دنده پشت فرمان، برف پاک کن مجهز به سنسور باران، سیستم ورود بدون سوییچ و شوینده چراغ‌های جلو اشاره کرد.

نقاط قوت میتسوبیشی لنسر

  • موتور و گیربکس هماهنگ
  • سیستم صوتی مناسب
  • قطعات با کیفیت ژاپنی
  • سرعت و شتاب بالا
  • طراحی زیبا

نقاط ضعف میتسوبیشی لنسر

  • عرضه کم به بازار ایران
  • بازار خرید فروش نامناسب
  • نبود نسخه 6 سیلندر در ایران

رقبای میتسوبیشی لنسر در بازار ایران

از رقبای میتسوبیشی لنسر در بازار ایران میتوان به نیسان تیانا تویوتا کرولا و کمری و هیوندا آزرا اشاره کرد.

تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر
تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر

تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر

اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای میتسوبیشی لنسر ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیر موتور میتسوبیشی لنسر

موتور میتسوبیشی لنسر میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور میتسوبیشی لنسر بهتر است ابتدا تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر
تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر

تعمیر گیربکس میتسوبیشی لنسر

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس میتسوبیشی لنسر سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

هزینه تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق میتسوبیشی لنسر

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی میتسوبیشی لنسر از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر
تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر

خدمات برق و الکترونیک خودرو میتسوبیشی لنسر

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو میتسوبیشی لنسر با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

هزینه تعمیر میتسوبیشی لنسر

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای میتسوبیشی لنسر شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر میتسوبیشی لنسر ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر
تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه