تعمیر گیربکس تیوولی

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیر گیربکس تیوولی در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر گیربکس خودرو تیوولی خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیر گیربکس تیوولی در تهران

نگاهی کلی به خودرو سانگ یانگ تیوولی

یکی از جدیدترین محصولات شرکت سانگ‌یانگ مینی شاسی‌بلند تیوولی است که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد. سانگ‌یانگ تیوولی از طراحی خوبی بهره می‌برد. در نمای روبه‌رو چراغ‌های زیبا با فرمی خشن در کنار جلو‌پنجره باریک، چهره‌ای تهاجمی و جسور را به این خودرو بخشیده است. نمای جانبی را می‌‌توان بهترین نمای تیوولی دانست، جایی که خطوط حجمی به‌ شکلی هنرمندانه و حساب‌شده بر روی بدنه نقش بسته تا خودرو را هر چه قدرتمندتر جلوه دهند. نمای عقب را اما باید ساده‌ترین بخش تیوولی دانست و شاید دلیل اصلی آن در فرم خاص چراغ‌ها نهفته باشد.

فضای کابین سانگ‌یانگ تیوولی نیز از طراحی بسیار خوبی برخوردار است و بدون‌شک یکی از نقاط قوت این خودرو محسوب می‌شود. داشبورد خودرو زیبا و مدرن طراحی شده و فرمان D شکل آن بسیار خوش‌دست است. در میان پنل‌های سیلندری سرعت و دور موتور نمایشگر کوچکی برای به نمایش درآوردن اطلاعات ضروری خودرو قرار گرفته است. تیوولی در دسته کراس‌اوورهای کوچک قرار دارد ولی دارای فضای کافی برای یک خانواده‌ چهارنفره است. سانگ‌یانگ تیوولی وارد شده به ایران قادر است با موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری خود ۱۲۴ اسب بخار قدرت و ۱۵۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک ساخت شرکت معتبر AISIN ژاپن در نسخه‌های واردشده به ایران به‌چشم می‌خورد که عملکرد بسیار خوبی دارد. صفر تا صد این نسخه از تیوولی ۱۲ ثانیه، سقف سرعتش ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی ۷.۲ در هر صد کیلومتر است. این خودرو از استاندارد آلایندگی یورو ۶ برخوردار است.

سانگ‌یانگ تیوولی که ۴ ستاره ایمنی از یورو انکپ دریافت کرده، به ۷ کیسه‌ هوا مجهز است و در عین‌حال سری تیوولی یک سامانه‌ هوشمند ترمزگیری موسوم به (AEBS) دارد. رامک‌خودرو از سال ۹۴ سانگ‌یانگ تیوولی را در سه تیپ تجهیزاتی آرمور، اسپرت و الیت روانه بازار ایران کرد. در این بین، تیپ اسپرت با سقف دو رنگ و تیپ الیت با سانروف ارائه می‌شود.

گرم‌کن فرمان و صندلی‌های جلو، دوربین دید عقب، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، حسگر باران، سامانه‌ روشن و خاموش خودکار چراغ‌ها، آینه‌های کناری تاشوی اتوماتیک، پدال‌های فلزی و نورهای ال‌ای‌دی روی رکاب از جمله امکانات قابل سفارش در مدل‌های سه‌گانه هستند. صندلی‌های چرمی، نمایشگر ۷ اینچی با قابلیت هماهنگی با سیستم عامل‌های اندروید و iOS، سامانه‌ تهویه‌ هوای دو‌حالته و کیفیت پخش صدای هوشمند از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.

تعمیر گیربکس تیوولی
تعمیر گیربکس تیوولی

تعمیر موتور سانگ یانگ تیوولی

موتور سانگ یانگ تیوولی میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور سانگ یانگ تیوولی بهتر است ابتدا تعمیرگاه سانگ یانگ تیوولی با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیر گیربکس تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

هزینه تعمیر گیربکس تیوولی

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای تیوولی شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس تیوولی ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک با تعمیر گیربکس تیوولی در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیر گیربکس تیوولی
تعمیر گیربکس تیوولی

دلایل خراب شدن گیربکس سانگ یانگ تیوولی

خرابی در سیستم های الکتریکی و الکترونیکی

با توجه به اینکه گیربکس های اتوماتیک( at ) از سیستم های الکترونیکی پیشرفته برای هماهنگی قطعات مختلف استفاده می کند،هر گونه نقص در این سیستم ها میتواند موجود ایجاد مشکل در گیربکس تیوولی شما شود.

استفاده ناصحیح و تعویض حالت دنده نابجا

یکی از دلایل مهم خرابی گیربکس های اتوماتیک تعویض استفاده از ناصحیح از حالت های دنده است.برای مثال رانندگی کردن در حالت خلاص،استفاده از حالت پارک قبل از توقف کامل خودرو،استفاده از حالت drive در زمان گاز دادن و همچنین تعویض حالت دنده در زمان حرکت میتواند مشکلات زیادی را برای گیربکس خودرو شما ایجاد کند.

عدم توجه به سرویس های دوره ای

سرویس دوره ای مرتب خودرو باعث جلوگیری از ایجاد مشکلات اساسی در سیستم انتقال قدرت خودرو شما خواهد شد.با توجه به وجود دمای زیاد در گیربکس ماشین،عدم وجود روغن با کیفیت و به اندازه می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در سیستم شود.پس سعی کنید سرویس خودرو خود را در مراکز معتبر و به صورت مرتب انجام دهید.

استفاده از لوازم یدکی غیر اصلی

بازار لوازم یدکی در ایران با توجه به تحریم های موجود و حضور واسطه های زیاد در آن،با حجم زیادی از قطعات غیر اصلی و بی کیفیت روبرو است که استفاده از این قطعات می تواند صدمات جبران ناپذیری به خودرو شما وارد کند.پس سعی کنید خدمات خودرویی خود را به ما بسپارید.

تعمیر گیربکس تیوولی
تعمیر گیربکس تیوولی

نقاط قوت سانگ یانگ تیوولی

  • گیربکس اسپرت ژاپنی
  • بازار دست دوم
  • لوازم با کیفیت

نقاط ضعف سانگ یانگ تیوولی

  • کمبود آپشن
  • فرمان‌پذیری
  • هندلینگ نه چندان خوب
  • سواری خشک

رقبای سانگ یانگ تیوولی در بازار ایران

از رقیای سانگ یانگ تیوولی در بازار ایران میتوان به خودرو کیا اسپورتیج و هیوندای توسان میتوان اشاره کرد.

تعمیر گیربکس تیوولی
تعمیر گیربکس تیوولی

علائم خرابی گیربکس سانگ یانگ تیوولی

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس تیوولی سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.در ادامه چند نمونه از علائم خرابی گیربکس تیوولی را معرفی می کنیم.

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس

تعمیر گیربکس تیوولی در تهران

پس اگر به دنبال پیدا کردن تعمیر گیربکس تیوولی در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای تیوولی ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیر گیربکس تیوولی
تعمیر گیربکس تیوولی

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاه تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه