تعمیرگاه رنو کپچر

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه رنو کپچر در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو رنو کپچر خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه رنو کپچر در تهران

اطلاعات کلی در مورد رنو کپچر

رنو کپچر (به فرانسوی: Renault Captur) یک کراس‌اوور کامپکت کوچک است که توسط شرکت فرانسوی رنو تولید می‌شود.

طراحی کانسپت یا مفهومی کپچر سال ۲۰۱۱ به سرپرستی لارنس ون دن آکر معرفی شد و نهایتاً در سال ۲۰۱۳ در رنو رونمایی و سپس در آوریل ۲۰۱۳ به فروش رسید، در اولین سال فروش خود بعد از جوک و داستر، پرفروش‌ترین خودروی اروپا شد؛ در نمایشگاه سال ۲۰۱۳ در سئول کره جنوبی با فروش ۱۰۰۰ دستگاه در هفت دقیقه خودرو سال ۲۰۱۴ در کره جنوبی انتخاب شد و در ۴ سال متوالی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ پرفروش‌ترین خودروی اروپا در کلاس خود قرار گرفت.

گروه رنو (به فرانسوی:Groupe Renault) شرکت خودروسازی فرانسوی چندملیتی است،که در زمینه طراحی،ساخت و پخش خودروها،کامیون،تراکتور،اتوبوس و خودروهای برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتورهای هواگرد نیز فعالیت داشته‌است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور،فرانسه قرار دارد.

شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکس‌واگن و پژو سیتروئن به‌عنوان سومین خودروساز اروپا شناخته شد.این شرکت هم‌اکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار دارد.

شرکت رنو مالک اکثریت سهام شرکت رومانیایی داچیا،شرکت ترکیه‌ای اویاک-رنو،شرکت کره‌ای رنو سامسونگ موتورز و شرکت ایرانی رنو پارس است.

این شرکت هم‌چنین ۴۳٪ از سهام شرکت ژاپنی نیسان و ۲۵٪ درصد از شرکت روسی آوتوواز را نیز در اختیار دارد.اکنون کارلوس غصن در جایگاه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره رنو،عملاً سکان رهبری این شرکت فرانسوی را در دست دارد.وی همین مناصب را نیز در شرکت ژاپنی نیسان برعهده دارد.

تعمیرگاه رنو کپچر
تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیرگاه رنو کپچر فیکس تکنیک با نیروهای با کارآمد در غرب تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم میباشد.

نقاط قوت رنو کپچر

  • کیفیت قطعات بالا
  • شتاب و عملکرد
  • عایق بندی کابین
  • با کیفیت بودن قطعات
  • سیستم صوتی مناسب

نقاط ضعف رنو کپچر

  • ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم‌کیفیت در ایران
  • فضای کوچک برای سرنشین های عقب
  • ضعف TCM گیربکس
  • خرابی موتور و ضعف کم کردن روغن موتور و روغن سوزی

رقبای رنو کپچر در بازار ایران

از رقبای رنو کپچر در بازار ایران میتوان به هیوندای توسان و کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX اشاره کرد.

تعمیرگاه رنو کپچر
تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیر موتور رنو کپچر

موتور رنو کپچر میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور رنو کپچر بهتر است ابتدا تعمیرگاه رنو کپچر با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیر موتور رنو کپچر تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیر گیربکس رنو کپچر

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس رنو کپچر سریعا به تعمیر گیربکس مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیر گیربکس رنو کپچر در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

تعمیرگاه رنو کپچر
تعمیرگاه رنو کپچر

علائم خرابی گیربکس رنو کپچر

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس رنو کپچر سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.در ادامه چند نمونه از علائم خرابی گیربکس رنو کپچر را معرفی می کنیم.

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس
تعمیرگاه رنو کپچر
تعمیرگاه رنو کپچر

دلایل خراب شدن گیربکس رنو کپچر

خرابی در سیستم های الکتریکی و الکترونیکی

با توجه به اینکه گیربکس های اتوماتیک ( Dct ) از سیستم های الکترونیکی پیشرفته برای هماهنگی قطعات مختلف استفاده می کند،هر گونه نقص در این سیستم ها میتواند موجود ایجاد مشکل در گیربکس رنو کپچر شما شود.

عدم توجه به سرویس های دوره ای

سرویس دوره ای مرتب خودرو باعث جلوگیری از ایجاد مشکلات اساسی در سیستم انتقال قدرت خودرو شما خواهد شد.با توجه به وجود دمای زیاد در گیربکس ماشین،عدم وجود روغن با کیفیت و به اندازه می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در سیستم شود.پس سعی کنید سرویس خودرو خود را در مراکز معتبر و به صورت مرتب انجام دهید.

استفاده ناصحیح و تعویض حالت دنده نابجا

یکی از دلایل مهم خرابی گیربکس های اتوماتیک تعویض استفاده از ناصحیح از حالت های دنده است.برای مثال رانندگی کردن در حالت خلاص،استفاده از حالت پارک قبل از توقف کامل خودرو،استفاده از حالت drive در زمان گاز دادن و همچنین تعویض حالت دنده در زمان حرکت میتواند مشکلات زیادی را برای گیربکس خودرو شما ایجاد کند.

تعمیرگاه رنو کپچر
تعمیرگاه رنو کپچر

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاه تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه