تعمیرگاه رنو مگان

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه رنو مگان در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید.پس اگر نیاز به تعمیر خودرو رنو مگان خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه رنو مگان در تهران

معرفی خودرو رنو مگان

رنو مگان در سال ۱۹۹۵ اولین بار در دو نسخه سدان و هاچ‌بک، معرفی و عرضه شد. نسل دوم این خودروها به‌صورت وارداتی به ایران آمد و از سال ۱۳۸۷ به‌صورت مونتاژ وارد بازار شد. در آن زمان رقبای رنو مگان خودروهای موفق و جذابی چون زانتیا، ماکسیما و مزدا ۳ بودند، اما مگان توانست، با تکیه بر قیمت مناسب و ظاهر جذابش، طرفداران خود را به‌دست آورد.

درحال‌حاضر، با توقف تولید و عرضه مگان، خودروهای دست‌دوم و کارکرده آن در بازار ایران به وفور خرید و فروش می‌شوند. نسل اول رنو مگان که تولید آن تا سال ۲۰۰۲ ادامه داشت به بازار ایران وارد نشد، اما نسل دوم آن که در چهره و امکانات پیشرفته‌تر از نسل اولش نیز بود، توسط پارس خودرو در ایران مونتاژ و عرضه شد و تولید آن تا سال ۲۰۰۸ ادامه پیدا کرد. این نسل از رنو مگان آنقدر موفق بود که در سال ۲۰۰۳ به‌عنوان خودروی سال اروپا برگزیده شد و پنج ستاره ایمنی را دریافت کرد.

اما پس از آن، دیگر ورود نسل بعدی رنو مگان به بازار ایران تا حدود زیادی کم‌رنگ شد. نسل سوم این خودرو در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ تولید و عرضه می‌شد و در ایران نیز به‌صورت محدود با نام رنو اسکالا و رنو فلوئنس عرضه ‌شد. اما نسل چهارم این خودرو، که عرضه آن از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و همچنان ادامه دارد، پشت مرزهای ایران جا مانده است.

در سال ۹۶، گمانه‌زنی‌هایی درباره واردات این نسل چهارم رنو مگان به ایران مطرح شد که به دلیل توقف واردات خودرو معلق ماند. البته این نسل به طور کلی در ترکیه و تحت لیسانس رنو تولید می‌شود. نسل دوم مگان در ایران شناخته‌شده‌تر است. این سدان سایز متوسط فرانسوی، با دو نوع موتور ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری، همراه با دو نوع جعبه‌دنده دستی و اتوماتیک، در ایران عرضه شد. قدرت موتور ۱.۶ لیتری آن برابر با ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۱ نیوتن‌متر است. اما خودروی ۲ لیتری آن ۱۳۲ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن ۱۸۸ نیوتن‌متر است.

مدل ۲۰۰۰ سی‌سی رنو مگان با توجه به داشتن قدرت و توان کافی در ایران طرف‌داران بیش‌تری دارد و یکی از خودروهای پرتقاضا به شمار می‌رود و خیلی‌ها آن را خودروی قابل‌اعتمادی می‌دانند. حداکثر سرعت آن ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت است و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۱۱ ثانیه است.

تعمیرگاه رنو مگان
تعمیرگاه رنو مگان

نقاط قوت رنو مگان

  • کیفیت ساخت
  • فضای جادار کابین و صندوق
  • گیربکس نرم
  • بازار دست دوم

نقاط ضعف رنو مگان

  • هزینه نگهداری بالا
  • طراحی نه چندان زیبا
  • سیستم صوتی نامناسب

رقبای رنو مگان در بازار ایران

از رقبای رنو مگان در بازار ایران میتوان به هیوندا آوانته و کیا سراتو قدیمی و مزدا 3 قدیمی اشاره کرد.

تعمیرگاه رنو مگان
تعمیرگاه رنو مگان

تعمیر موتور رنو مگان

موتور رنو مگان میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور رنو مگان بهتر است ابتدا تعمیرگاه رنو مگان با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه رنو مگان در تهران

پس اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه رنو مگان در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست،مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد.ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای رنو مگان ارائه می کنیم.تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

تعمیرگاه رنو مگان
تعمیرگاه رنو مگان

تعمیر گیربکس رنو مگان

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد،پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس رنو مگان سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه رنو مگان در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق رنو مگان

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی،بررسی دوره و تعمیر جلوبندی رنو مگان از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

تعمیرگاه رنو مگان
تعمیرگاه رنو مگان

خدمات برق خودرو و الکترونیکی رنو مگان

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو رنو مگان با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود.با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها،بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

هزینه تعمیر رنو مگان

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای رنو مگان شما پیش آمده باشد،به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر رنو مگان ارائه کرد.همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو،میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد.اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد.مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه رنو مگان در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه رنو مگان
تعمیرگاه رنو مگان

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه