تعمیرگاه نیسان مورانو

تماس با کارشناس

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران هستید؟فیکس تکنیک با استفاده از نیرو های متخصص و تجربه طولانی مدت در تعمیر خودرو های لوکس خارجی در کنار شماست تا بدون دغدغه مشکلات خودرویی خود را حل نمایید. پس اگر نیاز به تعمیر خودرو نیسان مورانو خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران

نگاهی کلی به خودرو نیسان مورانو

نیسان مورانو یکی از خودروهای میان‌سایز شرکت نیسان موتورز می‌باشد. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ معرفی شد و تاکنون در نسخه‌های مختلفی تولید شده است. در ادامه با فیکس تکنیک تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران همراه باشید.

مورانو با طراحی خاص و جذابی که دارد، یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در بازار خودرو جهانی محسوب می‌شود. این خودرو دارای موتور‌های بنزینی و هیبریدی می‌باشد و به همراه گیربکس خودکار عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم‌های ایمنی مانند کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز برقی، هشدار تصادف و کنترل فشار تایر اشاره کرد. همچنین این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با کیفیت، سیستم ناوبری، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم پارکینگ خودکار و دوربین‌های جلو و عقب می‌باشد.

تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران
تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به فضای داخلی بزرگ و راحت، دارایی چرمی، سقف شیشه‌ای بزرگ، سیستم هوشمند کنترل صوتی، سیستم خنک کننده و گرم کننده صندلی‌ها و سیستم تهویه خودرو اشاره کرد.

اطلاعات فنی خودرو نیسان مورانو

نام خودرونیسان مورانو
کلاس بدنهشاسی بلند
سال تولید2002 / 2023
کشور سازندهژاپن
سیستم تنفستنفس طبیعی
سیستم انتقال نیرودو دیفرانسیل
نوع جعبه دنده6 دنده xTronic
حجم موتور3.5 لیتر
تعداد سیلندر6 سیلندر
حداکثر توان245 اسب‌بخار
حداکثر سرعت200 کیلومتر در ساعت
تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران
تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران

نقاط قوت نیسان مورانو

  • موتور پر قدرت و با توان بالا
  • ظاهر زیبا پسند و کابین بزرگ
  • استهلاک بسیار کم خودرو ژآپنی
  • ظرفیت باربری بالا با صندلی های عقب تاشو
  • سیستم صوتی با کیفیت مناسب
  • سیستم تعلیق بسیار با کیفیت

نقاط ضعف نیسان مورانو

  • مصرف سوخت بالا
  • وجود مشکلاتی در سیستم گیبرکس
  • گرانی بالای قطعات

تعمیر موتور نیسان مورانو

موتور نیسان مورانو میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور، یاتاقان زدن، ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود. برای تعمیر موتور نیسان مورانو بهتر است ابتدا تعمیرگاه نیسان مورانو با تجربه بالا را پیدا کنید. تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد. همچنین، توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

تعمیرگاه نیسان مورانو
تعمیرگاه نیسان مورانو

تعمیر گیربکس نیسان مورانو

تجربه ثابت کرده است که خرابی در سیستم انتقال قدرت خودرو ( گیربکس ) معمولا در طول زمان و به مرور اتفاق می افتد، پس بهتر است به محض دیدن نشانه هایی از خرابی گیربکس نیسان مورانو سریعا به تعمیرگاه مراجعه کرده تا از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری شود.فیکس تکنیک ( تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران ) تعمیرات تخصصی گیربکس  را انجام می دهد.

تعمیر جلو بندی و سیستم تعلیق نیسان مورانو

با توجه به اهمیت زیاد سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در داشتن تجربه رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و امنیت شما در زمان رانندگی، بررسی دوره و تعمیر جلوبندی نیسان مورانو از کار های مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید. دقت کنید هر چقدر دیرتر برای رفع مشکلات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو خود اقدام کنید هزینه های بیشتری را متحمل خواهید شد.

خدمات برق خودرو و الکترونیکی نیسان مورانو

خدمات برقی و الکترونیکی خودرو نیسان مورانو با بهترین کیفیت در فیکس تکنیک انجام می شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم های برقی و الکترونیکی در ماشین های جدید و وابسته بودن کامل ماشین به این سیستم ها، بررسی و تعمیر و نگهداری به موقع این بخش در ماشین اهمیت زیادی دارد.

تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران
تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران

تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران

پس اگر به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران هستید و تخصص و تجربه کاری اولیت اصلی شماست، مجموعه فیکس تکنیک در کنار شماست تا خدمات خودرویی شما را با بهترین کیفیت انجام دهد. ما در فیکس تکنیک با حضور نیرو های با تجربه و کار آزموده و تلفیق تجربه و تخصص خدمات خودرو را برای نیسان مورانو ارائه می کنیم. تعمیرات تخصصی خودرو های لوکس خارجی تخصص ماست.

هزینه تعمیر نیسان مورانو

با توجه به مشکلات متفاوتی که ممکن است برای نیسان مورانو شما پیش آمده باشد، به طور کلی نمیتوان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر نیسان مورانو ارائه کرد. همچنین این موضوع به فاکتور های مختلفی مثل زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو، میزان قطعات مصرفی یا تعمیری و دیگر موارد بستگی دارد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر سریع تر نسبت به رفع مشکل ماشین خود اقدام کنید در هزینه های شما صرفه جویی بیشتری خواهد شد. مجموعه فیکس تکنیک تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران در کنار شماست‌ 🙂

تعمیرگاه نیسان مورانو
تعمیرگاه نیسان مورانو در تهران

چرا فیکس تکنیک ؟

فیکس تکنیک مرکز تعمیرگاهی تخصصی خودرو های لوکس خارجی در تهران،با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های خارجی،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی کسب نماید.

ارسال دیدگاه